Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрайт, Галина Яківна-
dc.contributor.authorVrait, Halyna Yakivna-
dc.contributor.authorСтойкова, К. М.-
dc.date.accessioned2025-07-08T07:12:07Z-
dc.date.available2025-07-08T07:12:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВрайт Г. Я. сучасні підходи до маркетингового управління в організації соціально-культурної сфери / Г. Я. Врайт, К. М. Стойкова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 60-64.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22728-
dc.description.abstractМаркетингова стратегія в будь-якій ніші, починається із загального враження про діяльність тої чи іншої організації. Тобто розробка іміджу, це також один із сучасних підходів маркетингової діяльності в організаціях соціокультурної сфери. Позитивно сформований імідж допомагає вирішити ряд задач та бореться з багатьма проблемами, з якими стикаються некомерційні організації. Які саме проблеми вирішує потужний, позитивний імідж? Маловідомість або повна її відсутність. Музеї, театри, будинки культури, історичні та культурні центри частіше всього зазнають поразку в боротьбі за існування. Необізнаність територіальних мешканців, основна причина відсутності потенційного споживача. Така проблема вирішується яскравим іміджем, постійним спілкуванням з глядачем через соціальні медіа, створення побічною присутності у житі свого споживача. З цього випливає і наступна проблема, яку вдасться вирішити, довіра.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectсоціально-культурна сфераuk
dc.subjectрелевантністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectІмідж організацій соціокультурної сфериuk
dc.titleСучасні підходи до маркетингового управління в організації соціально-культурної сфериuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrait.pdf967.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.