Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22725
Назва: | Освітній процес як середовище розвитку креативності та інноваційного потенціалу особистості |
Автори: | Яценко, Володимир Архипович |
Ключові слова: | інноваційний потенціал розвиток креативності розвиток інноваційного потенціалу |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яценко В. А. Освітній процес як середовище розвитку креативності та інноваційного потенціалу особистості / В. А. Яценко // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.482-485. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивними трансформаційними процесами, які охоплюють усі сфери життєдіяльності, зокрема й освітню. Зростаючі вимоги до конкурентоспроможності особистості на ринку праці, необхідність постійного оновлення знань, навичок та вмінь, а також швидкі темпи розвитку інформаційних і цифрових технологій обумовлюють потребу у переосмисленні підходів до організації навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22725 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
145.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.