Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпаляренко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorShpaliarenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-07-04T13:12:42Z-
dc.date.available2025-07-04T13:12:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШпаляренко Ю. А. Потенціал використання діяльнісного підходу для розвитку креативності молодших школярів / Ю. А. Шпаляренко // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.469-471.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22721-
dc.description.abstractСучасне суспільство ставить нові вимоги до системи освіти. Однією із найважливіших є здатність особистості до творчого самовираження, що повністю відповідає концепції Нової української школи. Стратегічною метою навчання стає розвиток ключових компетентностей, зокрема креативності. Вже у початковій школі необхідно створювати умови для формування творчої, здатної до оригінальних рішень особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвиток креативностіuk
dc.subjectтворче самовираженняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleПотенціал використання діяльнісного підходу для розвитку креативності молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
141.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.