Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрельнікова, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-04T10:38:45Z-
dc.date.available2025-07-04T10:38:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтрельнікова О. О. Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення вищої математики / О. О. Стрельнікова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.403-407.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22694-
dc.description.abstractКреативне мислення є однією з найважливіших компетенцій сучасного студента, оскільки воно сприяє глибшому розумінню навчального матеріалу та формуванню навичок нестандартного підходу до вирішення задач. У процесі вивчення вищої математики креативність відіграє ключову роль, адже студенти стикаються з абстрактними поняттями, складними теоретичними конструкціями та методами, що виходять за межі традиційної логіки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтеоретичні конструкціїuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.titleРозвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення вищої математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
122.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.