Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2025-07-04T10:20:26Z-
dc.date.available2025-07-04T10:20:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСокаль М. А. Проєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школі / М. А. Сокаль // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.395-396.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689-
dc.description.abstractНа сучасному етапі початкової освіти розвиток креативності учнів, їх індивідуальних досягнень у різних видах творчої діяльності реалізується в багатьох нових освітніх технологіях: розвиваючому, проблемному, диференційованому, інтерактивному навчанні, інтегрованому, проєктному навчанні, навчанні засобами суб’єктивізації та ін. Зрозуміло, що важливим завданням вчителя як дизайнера освітнього процесу є внесення в нього необхідних змін, що дозволяють ефективно працювати над проявами креативності у здобувачівuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectрозвиток креативності учнівuk
dc.subjectгармонійність розвитку креативностіuk
dc.titleПроєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.