Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22674
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рубанська, Ольга Яківна | - |
dc.contributor.author | Rubanska, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T09:26:15Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T09:26:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Рубанська О. Я. Креативність у викладанні інформатики в початковій школі / О. Я. Рубанська // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.368-371. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22674 | - |
dc.description.abstract | Сучасна початкова освіта потребує нових підходів, що сприяють розвитку критичного мислення, логіки та творчості в дітей. Особливо це стосується викладання інформатики, оскільки цей предмет не лише навчає базовим цифровим навичкам, а й відкриває перед учнями можливості для творчої самореалізації. Використання креативних методів допомагає зробити уроки більш цікавими та ефективними. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | креативні методи | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.title | Креативність у викладанні інформатики в початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.