Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pronoza, Inna Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Проноза, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T09:12:46Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T09:12:46Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Pronoza I. I. Formation of creative thinking in political science students: innovative educational practices / I. I. Pronoza // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.359-361. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22670 | - |
dc.description.abstract | The modern world is characterized by a high level of political turbulence, dynamic social changes and the growing complexity of management processes. In such conditions, traditional methods of analyzing political phenomena are insufficient, which necessitates the formation of a new type of specialist - capable of creative thinking, generation of innovative solutions and effective forecasting of socio-political trends. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | analyzing political | uk |
dc.subject | traditional methods | uk |
dc.subject | specialist | uk |
dc.title | Formation of creative thinking in political science students: innovative educational practices | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.