Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2025-07-03T11:47:30Z-
dc.date.available2025-07-03T11:47:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Використання інтегрованого навчання для розвитку креативного мислення майбутніх вчителів / О. П. Ноздрова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.321-324.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22656-
dc.description.abstractПроцеси євроінтеграції в Україні зумовили системне реформування вищої освіти. Перед освітянами постає завдання зміни вектору традиційного навчання на гармонійне поєднання його з сучасними дидактичними методами, що дозволяють підготувати фахівців, здатних свідомо застосовувати потенціал фундаментальних дисциплін для системного розв’язання професійних завдань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectміждисциплінарне інтегруванняuk
dc.subjectдидактичні методиuk
dc.titleВикористання інтегрованого навчання для розвитку креативного мислення майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.