Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMeish, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-07-03T10:31:07Z-
dc.date.available2025-07-03T10:31:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMeish Y. The impact teaching mathematic disciplines to technical specialty students on the development of creativity of skilled professionals / Y. Meish // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.304-307.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22651-
dc.description.abstractMathematics is one of the main factors in the development of science, technology and information technology, and its importance is increasing in the life of a modern person. Abstract mathematics, which is well known to everyone, is now being integrated with other sciences, including applied sciences, and is gaining concrete application in solving various technical problemsuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectincreasinguk
dc.titleThe impact teaching mathematic disciplines to technical specialty students on the development of creativity of skilled professionalsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.