Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасленніков, Дмитро Ігорович-
dc.date.accessioned2025-07-03T09:35:08Z-
dc.date.available2025-07-03T09:35:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМасленніков Д. І. Формування креативності студентів у процесі вивчення вищої математики / Д. І. Масленніков // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.298-300.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22648-
dc.description.abstractОдним із головних завдань вищої освіти в контексті сучасної динаміки професійної підготовки студентів є розвиток індивідуальних творчих якостей як найефективнішого способу підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Тому сприяння креативності студентів є одним із найважливіших засобів підвищення якості підготовки та виховання фахівців ВНЗ, здатних творчо застосовувати в практичній діяльності новітні досягнення науково-технічного і культурного прогресу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкреативність студентівuk
dc.subjectрозвиток індивідуальних творчих якостейuk
dc.subjectнауково-технічний прогресuk
dc.titleФормування креативності студентів у процесі вивчення вищої математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.