Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнєрьова, Марина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T08:28:38Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T08:28:38Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кушнєрьова М. О. Формування креативного мислення здобувачів освіти під час навчання іноземної мови / М. О. Кушнєрьова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.263-264. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22635 | - |
dc.description.abstract | Одним із пріоритетних завдань сучасної освіти є вдосконалення мисленнєвих навичок здобувачів освіти. У фокусі уваги – розвиток критичного і креативного мислення. Для освітньої діяльності надважливо, щоб здобувачі освіти були навчені критично мислити, послуговуватись креативним, нестандартним підходом до пошуку відповідей, вирішення поставлених завдань, створення й реалізації проєктів. Це передбачає більш ефективне мислення в межах предметних галузей навчальної програми. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | креативне мислення | uk |
dc.subject | сучасна освіта | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна література | uk |
dc.title | Формування креативного мислення здобувачів освіти під час навчання іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.