Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКон, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorKon, Olena Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2025-07-01T10:08:23Z-
dc.date.available2025-07-01T10:08:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКон О. О. Розвиток креативного мислення молодших школярів засобами додатків Google / О. О. Кон // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 236-237.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22604-
dc.description.abstractСучасні підходи до вивчення мов потребують інтеграції нових технологій, котрі зможуть значно покращити процес навчання. Технології відіграють ключову роль у створенні інтерактивного та захоплюючого освітнього середовища, що особливо важливо для молодших школярів, чия увага та інтерес до учбового процесу можуть бути легко втрачені. Використання цифрових інструментів дозволяє вчителям адаптувати уроки під індивідуальні потреби учнів, робити їх більш динамічними та доступними.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмолодші школяриuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectдодаток Googleuk
dc.titleРозвиток креативного мислення молодших школярів засобами додатків Googleuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.