Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2025-07-01T09:36:32Z-
dc.date.available2025-07-01T09:36:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКолбіна Л. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчих здібностей учнів початкових класів / Л. А. Колбіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 223-225.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22600-
dc.description.abstractРозвиток творчих здібностей учнів початкових класів є предметом уваги багатьох учених (Н. Будій, Н. Бондаренко, В. Іванова, Н. Іщенко, М. Лук’янчук, І. Осадченко та ін.). Це питання набуло особливої актуальності в умовах переосмислення освітньої парадигми на всіх її рівнях. Відповідно Концепції НУШ, творча діяльність стає основною рушійною силою прогресивних змін у закладах освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectпочаткові класиuk
dc.titleВплив інноваційних технологій на розвиток творчих здібностей учнів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.