Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22577
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зозуляк-Случик, Роксоляна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T07:05:08Z | - |
dc.date.available | 2025-07-01T07:05:08Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Зозуляк-Случик Р. В. Розвиток креативності майбутніх фахівців соціальної сфери в освітньому процесі ЗВО / Р. В. Зозуляк-Случик // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.156-159. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22577 | - |
dc.description.abstract | Одним із ключових чинників успішного функціонування закладів вищої освіти в сучасному суспільстві є підготовка висококваліфікованих, компетентних і конкурентоспроможних фахівців, зокрема і професіоналів соціальної сфери. Високий рівень їхньої професійної майстерності, креативності та відповідальності за результати своєї діяльності зумовлює необхідність переосмислення підходів до професійної освіти сучасних спеціалістів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | конкурентоспроможні фахівці | uk |
dc.subject | розвиток креативності | uk |
dc.subject | фахівці соціальної сфери | uk |
dc.title | Розвиток креативності майбутніх фахівців соціальної сфери в освітньому процесі ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.