Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХон, Хон-
dc.date.accessioned2025-06-30T12:16:35Z-
dc.date.available2025-06-30T12:16:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХон К. Ю. Мультимодальний підхід у викладанні та функціонуванні корейської мови як іноземної / К. Ю. Хон // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 36-38.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22571-
dc.description.abstractДослідження вивчає мультимодальність у викладанні корейської мови. Воно теоретично обґрунтовує та практично впроваджує підхід у викладанні, що поєднує різні способи сприйняття інформації. Особлива увага приділена корейській писемності, відомій як хангиль, системі ввічливості та невербальній комунікації. Аналізуються візуальні, аудіальні та кінестетичні елементи, які допомагають у викладанні та навчанні. Доведено, що сучасні технології (відео, аудіо, інтерактивні додатки, VR) значно покращують вивчення та засвоєння корейської мови. Також розглядається взаємозв’язок мови та культури у комунікації. Запропоновано методичні рекомендації з урахуванням особливостей сприймання інформації учнями. Визначено інноваційні підходи до складних тем, як-от ввічливість, інтонація та жести. Дослідження є корисним для викладачів та авторів навчальних матеріалів. У майбутньому варто розробити спеціальні методики для різних навчальних ситуацій та оцінити вплив нових технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмкльтимодальний підхідuk
dc.subjectвикладання корейської мовиuk
dc.subjectспрйиняття інформаціїuk
dc.subjectлінгвокультурний аспектuk
dc.subjectмедіа-освіченістьі майбутніх вчителів корейської мовиuk
dc.titleМультимодальний підхід у викладанні та функціонуванні корейської мови як іноземноїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hon.pdf605.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.