Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Тетяна Євстафіївна-
dc.contributor.authorYeremenko, Tetyana Yevstafiyivna-
dc.date.accessioned2025-06-26T07:14:02Z-
dc.date.available2025-06-26T07:14:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄременко Т. Є. Когнітивні стратегії у змісті навчання оголошеної інтерпретації художнього тексту майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літератури / Т. Є. Еременко // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 12-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22538-
dc.description.abstractВолодіння студентами когнітивними стратегіями у роботі з англомовним художнім текстом для оголошеної інтерпретації, сприяло концентрації зусиль студентів на досягненні мети читання, готовності студентів до читання, підтримки інтересу до процесу підготовки тексту до оголошеної інтерпретації шляхом спрямування зусиль на суттєві сторони тексту та вилучення експліцитної та імпліцитної інформації; стимулювало до самостійності та творчості у підготовці текстів для оголошеної інтерпретації та викликало інтелектуальний та емоційний інтерес.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкогнітивні стратегіїuk
dc.subjectінтерпретація художнього текстуuk
dc.subjectмайбутній учитель англійської мови та літературиuk
dc.subjectангломовний текстuk
dc.titleКогнітивні стратегії у змісті навчання оголошеної інтерпретації художнього тексту майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літературиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeremenko.pdf555.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.