Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.date.accessioned2025-06-18T11:48:52Z-
dc.date.available2025-06-18T11:48:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГаліцан О. А. Педагогічна креативність у сучасному освітньому дискурсі / О. А. Галіцан Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 72-73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22440-
dc.description.abstractНа сьогодні креативність, в значній мірі, виступає своєрідним механізмом адаптації особистості педагога до соціальних змін. Динамізм розвитку нашої країни в економічній і політичній сферах в умовах війни і світової пандемії викликав суттєві зміни в духовному і професійному житті людей[7]. Для того, щоб внутрішньо відповідати сучасній дійсності, педагог повинен не просто адаптуватися до нової ситуації, але й бути здатним змінити її, змінюючись і розвиваючись особисто.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальні зміниuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectдинамізмuk
dc.titleПедагогічна креативність у сучасному освітньому дискурсіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.