Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.date.accessioned2025-06-18T07:58:41Z-
dc.date.available2025-06-18T07:58:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБашавець Н. А. Розвиток креативності вчителя фізичної культури як ресурсу інноваційного потенціалу особистості / Н. А. Башавець // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 31-34.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22411-
dc.description.abstractСучасна освіта вимагає від учителя не лише глибоких професійних знань, а й здатності до креативного підходу в навчанні, гнучкості, нестандартного мислення, нестандартних рішень та здатності знаходити нові підходи до викладання. Окреслену проблему підіймали у своїх працях наступні науковці Башавець Н., Іваній І., Мусхаріна Ю., Мельнік А., Фаріонов В., Романенко В., Білогур В., Штурба В. та ін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.titleРозвиток креативності вчителя фізичної культури як ресурсу інноваційного потенціалу особистостіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.