Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатюк, Наталія Орестівна-
dc.contributor.authorBatiuk, Nataliya Orestivna-
dc.date.accessioned2025-06-18T07:49:30Z-
dc.date.available2025-06-18T07:49:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБатюк Н. О. Формування креативності майбутніх учителів мистецьких дисциплін через усвідомлення символічної образності української культурної спадщини / Н. О. Батюк Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 27-30.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22410-
dc.description.abstractСучасна вища педагогічна освіта орієнтована на підготовку компетентного вчителя, що передбачає інтеграцію змісту навчальних дисциплін. Цей підхід сприяє формуванню загальних і фахових компетентностей майбутніх педагогів, здатних гнучко застосовувати набуті знання, уміння й навички у професійній діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectукраїнська культураuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.titleФормування креативності майбутніх учителів мистецьких дисциплін через усвідомлення символічної образності української культурної спадщиниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.