Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22408
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балакірєва, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Balakireva, Victoria Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T06:57:36Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T06:57:36Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Балакірєва В. А. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів початкової школи як передумова результативної професійної діяльності / В. А. Балакірєва Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 22-24. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22408 | - |
dc.description.abstract | Успіх у будь-якій освітній реформі залежить від сучасної професійної підготовки вчителя. Індикатором означеного слугує інструментарій сформованих професійних і загальних компетентностей, необхідних для успішної кар’єри та життя у соціумі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | критерії професіоналізму | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | формуванню компетенцій | uk |
dc.title | Розвиток креативного мислення майбутніх учителів початкової школи як передумова результативної професійної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.