Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2239
Назва: Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидактики
Інші назви: Conversational Discourse as a of Pre-school Category of Linguistics
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: усне мовлення
розмовне мовлення
розмовний дискурс
дискурсивна діяльність
дошкільна лінгводидактика
speaking
conversation
conversational discourse
discursive activity
preschool linguodidactics
Дата публікації: 2013
Видавництво: Старобільськ: [б. в.]
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидактики / А. М. Богуш // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 73-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичний аспект проблеми усного розмовного мовлення; визначено поняття „усне мовлення”, „спонтанне мовлення”, „розмовне мовлення”; розкрито поняття „розмовне мовлення дітей старшого дошкільного віку”, „розмовний дискурс”, „дискурсивна діяльність”, „дискурсивна компетенція” як категорії дошкільної лінгводидатки. Disclosed theoretical aspect of the problem of oral colloquial defined the concept of „spoken word”, „Speaking preschool children”, „Elementary discourse”, „discursive activity” as a category of preschool lingvodidatiki.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2239
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozmovnyj dyskurs yak kategoriya doshkilnoyi lingvodydatkyky.pdf258.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.