Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Арнаутова, Лариса Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Arnautova, Larysa Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T11:31:48Z | - |
dc.date.available | 2025-06-13T11:31:48Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Арнаутова Л. В. Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. -8-10. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378 | - |
dc.description.abstract | Затримка психічного розвитку (ЗПР) є однією з актуальних проблем спеціальної психології і корекційної педагогіки. Це обумовлено, з одного боку, великим розповсюдженням цієї форми психічного розладу, особливо у сучасній нестабільній ситуації, з іншого - труднощами виховання, навчання, соціальної адаптації та реабілітації дітей із ЗПР. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | корекційна педагогіка | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | реабілітація дітей із ЗПР | uk |
dc.title | Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.