Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22357
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шайкіна, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T12:04:50Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T12:04:50Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Шайкіна Т. Актуальні питання викладання зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти в інформаційну епоху / Т. Шайкіна // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 170-176. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22357 | - |
dc.description.abstract | статті проаналізовано складники освітнього процесу, а саме: мета, зміст, принципи навчання, підручник, урок та позакласні заходи, роль учителя в умовах зростаючого впливу інформаційно-комунікативного середовища, обґрунтований вплив сучасного інформаційно-комунікативного середовища на зазначені складові; виявлено основні шляхи реалізації їх змін, обумовлені зростаючою інформатизацією, технологізацією та цифровізацією. Визначено, що результатом шкільної літературної освіти в інформаційну епоху повинно стати виховання читача, який має широкий кругозір, мислить раціонально та креативно, володіє різноманітними читацькими практиками, здатен до самостійного пошуку необхідної інформацій, уміє аналізувати її, оцінювати щодо точності, актуальності та цінності, зіставляти, узагальнювати та демонструвати, виражаючи при цьому власну позицію та обґрунтовуючи її, готовий до безперервної освіти та самоосвіти, здатен брати на себе відповідальність за розв’язання складних задач в різних сферах суспільного життя, а також здатен гармонійно взаємодіяти з навколишнім середовищем. The article analyzes the components of the educational process, namely: purpose, content, principles of learning, textbook, lesson and extracurricular activities, the role of the teacher in the conditions of the growing influence of the information and communication environment, the substantiated influence of the modern information and communication environment on the specified components; the main ways of implementing their changes due to growing informatization, technology and digitization are identified. It was determined that the result of school literary education in the information age should be the education of a reader who has a broad outlook, thinks rationally and creatively, has a variety of reading practices, is capable of independently searching for the necessary information, is able to analyze it, evaluate it for accuracy, relevance and value, compare, generalize and demonstrate, while expressing his own position and justifying it, is ready for continuous education and self-education, is able to take responsibility for solving complex problems in various spheres of social life , and is also able to harmoniously interact with the environment. It was found that the content of modern textbooks on foreign literature, their content and structure satisfy the implementation of the outlined goal and fully meet the requirements of the modern informational and educational process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | зарубіжна література | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | інформаційно-освітній простір | uk |
dc.subject | інформатизація | uk |
dc.subject | комп’ютеризація | uk |
dc.subject | foreign literature | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | information and educational space | uk |
dc.subject | informatization | uk |
dc.subject | computerization | uk |
dc.title | Актуальні питання викладання зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти в інформаційну епоху | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.