Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22344
Назва: | Інструменти стимулювання читацької активності здобувачів загальної середньої освіти |
Автори: | Нікітенко, О. |
Ключові слова: | читацька активність кластер Дерева передбачень (рішень) students' reading activity cluster technology "Prediction (decision) tree" method |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Нікітенко О. Інструменти стимулювання читацької активності здобувачів загальної середньої освіти / О. Нікітенко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 116-120. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено можливі підходи до оновлення змісту мовно-літературної освітньої галузі, які сприяють розвитку критичного мислення здобувачів загальної середньої освіти, забезпечують активізацію їхньої пізнавальної, пошукової, креативної діяльності в умовах дистанційної і змішаної форм навчання. Розглянуто й апробовано графічні інструменти щодо стимулювання читацької активності учнів на уроках української літератури, зокрема технологію кластера і метод «Дерева передбачень (рішень)». The article outlines possible approaches to thе updating the content of the linguistic and literary educational field, which contribute to the development of critical thinking of students of general secondary education, ensure the activation of their cognitive, searching, creative activities in the conditions of distance and mixed forms of education. Graphical tools for stimulating students' reading activity in Ukrainian literature lessons in particular, cluster technology and the "Prediction (decision) tree" method, were considered and tested. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22344 |
Розташовується у зібраннях: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.