Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоселюжна, В. Б.-
dc.date.accessioned2025-05-23T13:28:36Z-
dc.date.available2025-05-23T13:28:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПоселюжна В. Б. Реалізація наступності у навчанні математичних дисциплін на різних ланках освіти / В. Б. Поселюжна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 223-226uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22220-
dc.description.abstractРозглянуто проблему наступності вивчення математичних дисциплін між різними ланками освіти. Запропоновано способи щодо забезпечення наступності освіти. The problem of continuity of studying mathematical disciplines between different levels of education has been considered. Ways to ensure continuity of education have been proposed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectосвітні компонентиuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjecteducational componentsuk
dc.titleРеалізація наступності у навчанні математичних дисциплін на різних ланках освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.