Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, С. Є.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:50:33Z-
dc.date.available2025-05-22T13:50:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯценко С. Є. Дидактичні ігри як дієвий засіб впровадження діяльнісного підходу у процес навчання математики в 5-6 класах / С. Є. Яценко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 135-136uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22177-
dc.description.abstractІнтеграція дидактичних ігор у навчальний процес з математики для 5 та 6 класів НУШ створює умови для природнього процесу наступності. The integration of didactic games into the mathematics learning process for grades 5 and 6 of the National School of Education creates conditions for a natural process of continuity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectпізнавальний інтересuk
dc.subjectформаuk
dc.subjectзасібuk
dc.subjectdidactic gameuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectcognitive interestuk
dc.subjectformuk
dc.subjectmeansuk
dc.titleДидактичні ігри як дієвий засіб впровадження діяльнісного підходу у процес навчання математики в 5-6 класахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.