Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХребтова, Н. Р.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:33:37Z-
dc.date.available2025-05-22T13:33:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХребтова Н. Р. Роль підручників з математики для початкової школи у забезпеченні наступності математичної освіти / Н. Р. Хребтова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 120-123uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22172-
dc.description.abstractРозкрито роль підручника з математики для молодших школярів у забезпеченні наступності навчання. Аналізуються типові завдання та вправи навчальних книг з математики для 4 класу авторів М. Козак та О. Корчевської, які сприяють поступовому й ефективному засвоєнню математичних знань на подальших етапах освітнього процесу. The role of mathematics textbooks for young learners in ensuring the continuity of education is explored. The study analyzes typical tasks and exercises from mathematics textbooks for the 4th grade by M. Kozak and O. Korchevska, which contribute to the gradual and effective acquisition of mathematical knowledge at subsequent stages of the educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступність в математичній освітіuk
dc.subjectпідручники з математики для початкової школиuk
dc.subjectрозвиток математичного мисленняuk
dc.subjectзавдання для учнівuk
dc.subjectcontinuity in mathematics educationuk
dc.subjectstudent tasksuk
dc.subjectdevelopment of mathematical thinkinguk
dc.subjectmathematics textbooks for primary schooluk
dc.titleРоль підручників з математики для початкової школи у забезпеченні наступності математичної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.