Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМасюк, О. М.-
dc.contributor.authorТитаренко, Л. І.-
dc.contributor.authorСіра, І. Т.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:23:16Z-
dc.date.available2025-05-22T13:23:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМасюк О. М., Титаренко Л. І., Сіра І. Т. Реалізація наступності у навчанні математики між початковою і базовою ланками загальної середньої освіти / О. М. Масюк, Л. І. Титаренко, І. Т. Сіра // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 112-114uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22170-
dc.description.abstractУ публікації розкрито напрями реалізації наступності у навчанні математики між початковою та базовою ланками середньої освіти: навчально-змістовий (узгодженість навчальних програм та змістових ліній в них, обсягу навчального матеріалу, послідовність і системність його викладу) та організаційно-методичний (погодження методів і форм навчання, забезпечення взаємодії між вчителями початкової і базової шкіл). The publication reveals the directions for implementing continuity in mathematics education between primary and basic secondary levels: educational-content (alignment of curricula and content lines within them, the volume of educational material, the sequence and systematicity of its presentation) and organizational-methodological (coordination of teaching methods and forms, ensuring interaction between primary and basic school teachers).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectбазова школаuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectнавчально-змістовий напрямuk
dc.subjectорганізаційно-методичний напрямuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectbasic schooluk
dc.subjectteaching mathematicsuk
dc.subjecteducational and content directionuk
dc.subjectorganizational and methodological directionuk
dc.titleРеалізація наступності у навчанні математики між початковою і базовою ланками загальної середньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.