Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпеко, А. А.-
dc.date.accessioned2025-05-22T12:04:10Z-
dc.date.available2025-05-22T12:04:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШпеко А. А. Геймофікація як спосіб підтримки інтересу до вивчення математики дошкільниками та першокласниками / А. А. Шпеко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 82-84uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22160-
dc.description.abstractПродемонстровано використання гейміфікації у процесі формування елементарних математичних уявлень дошкільників та розвитку математичної компетентності першокласників. Наведено приклади цифрових ресурсів, які доцільні в освітньому середовищі для мотивування та залучення дітей до математичної діяльності. It has been demonstrated the using of gamification in the process of forming elementary mathematical representations of preschoolers and the development of mathematical skills of first-graders. It has been given examples of digital resources that are appropriate in the educational environment for motivation and involving children in mathematical activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectпершокласникиuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectpreschoolersuk
dc.subjectfirst-gradersuk
dc.titleГеймофікація як спосіб підтримки інтересу до вивчення математики дошкільниками та першокласникамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.