Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2215
Назва: | Адаптивна, випереджаюча, відкрита освіта як засіб розвитку професійної свідомості майбутніх викладачів ВТНЗ |
Інші назви: | Адаптивное, опережающее, открытое образование как средство развития профессионального сознания будущих преподавателей ВТНУ Adaptive, passing ahead, opened education as mean of development of professional consciousness fuureteachers of HTEE |
Автори: | Єрмакова, Світлана Станіславівна Ермакова, Светлана Станиславовна Yermakova, Svitlana Stanislavivna |
Ключові слова: | адаптивна освіта відкрита освіта освітня система випереджувальна освіта дистанційне навчання майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів освітня концепція адаптивное образование открытое образование образовательная система опережающее образование дистанционное образование будущих преподавателей высших технических учебных заведений образовательная концепция adaptive education opened education educational system passing ahead education controlled from distance education of future teachers of higher technical educational establishments educational conception |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Єрмакова С. С. Адаптивна, випереджаюча, відкрита освіта як засіб розвитку професійної свідомості майбутніх викладачів ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 113-120. |
Короткий огляд (реферат): | Адаптація, випередження і відкритість розглядаються у статті як провідні принципи сучасної освіти дорослих, необхідні складові суспільного розвитку. Аналізуються різні теоретичні практичні підходи до освіти, способи розуміння вказаних дефініцій і явищ. Адаптация, опережение и открытость рассматриваются в статье как ведущие принципы современного образования взрослых, необходимые составляющие общественного развития. Анализируются различные теоретические и практические подходы к образованию, способы понимания указанных дефиниций и явлений. Adaptation, passing and openness, is examined in the article as leading principles of modern education of adults, necessary constituents of community development. Different theoretical and practical approaches are analyzed to education, methods of understanding of indicated terms and phenomena. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2215 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yermakova S.S..pdf | 514.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.