Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПокрова, С. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:50:47Z-
dc.date.available2025-05-22T10:50:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПокрова С. В. Використання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / С. В. Покрова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 71-73uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154-
dc.description.abstractАвтором досліджено вплив ігрових методів на розвиток елементарних математичних уявлень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано, що систематичне використання ігрових методів навчання математики дає можливість дітям впевненіше використовувати математичні знання й уміння в сучасному повсякденному житті. The author explores the influence of game-based methods on the development of elementary mathematical concepts in preschool and primary school children. It has been found that the systematic use of game-based methods of teaching mathematics enables children to more confidently use mathematical knowledge and skills in modern everyday life.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectігрові методи навчанняuk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.subjectgame-based learning methodsuk
dc.subjectmathematical representationsuk
dc.titleВикористання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.