Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Покрова, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:50:47Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T10:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Покрова С. В. Використання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / С. В. Покрова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 71-73 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154 | - |
dc.description.abstract | Автором досліджено вплив ігрових методів на розвиток елементарних математичних уявлень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано, що систематичне використання ігрових методів навчання математики дає можливість дітям впевненіше використовувати математичні знання й уміння в сучасному повсякденному житті. The author explores the influence of game-based methods on the development of elementary mathematical concepts in preschool and primary school children. It has been found that the systematic use of game-based methods of teaching mathematics enables children to more confidently use mathematical knowledge and skills in modern everyday life. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ігрові методи навчання | uk |
dc.subject | математичні уявлення | uk |
dc.subject | game-based learning methods | uk |
dc.subject | mathematical representations | uk |
dc.title | Використання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.