Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапенко, В. С. | - |
dc.contributor.author | Запорожченко, Т. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:41:14Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T10:41:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Остапенко В. С. Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласників / В. С. Остапенко, Т. П. Запорожченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 68-70 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається забезпечення наступності та перспективності у формуванні математичних уявлень у першокласників. Аналізуються труднощі адаптації дітей до нових умов навчання та методи, що сприяють ефективному засвоєнню математичних понять. Зокрема, підкреслюється роль дидактичних ігор, практичних завдань та інтегрованих методів навчання. The article considers ensuring continuity and prospects in the formation of mathematical ideas in first-graders. The difficulties of children's adaptation to new learning conditions and methods that contribute to the effective mastery of mathematical concepts are analyzed. In particular, the role of didactic games, practical tasks, and integrated teaching methods is emphasized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | перспективність | uk |
dc.subject | математичні уявлення | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | першокласники | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | perspective | uk |
dc.subject | mathematical concepts | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.subject | first-graders | uk |
dc.title | Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласників | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.