Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T08:58:00Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T08:58:00Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Скворцова С. О. Наступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрів / С. О. Скворцова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 10-13 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123 | - |
dc.description.abstract | Принцип наступності постає фундаментальною методологічною парадигмою неперервної математичної освіти, що забезпечує системну та послідовну траєкторію розвитку математичних компетентностей учнів на різних освітніх рівнях. Наукова концептуалізація принципу наступності детермінує плавкий транзитивний перехід між освітніми ланками з інваріантним збереженням логіки поступального розвитку знань, умінь і навичок суб'єктів навчального процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математична освіта | uk |
dc.subject | методичні бар'єри | uk |
dc.subject | подолання бар'єрів | uk |
dc.title | Наступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.