Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22090
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Димитров, В. С. | - |
dc.contributor.author | Бойко, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T09:13:57Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T09:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Димитров В. С. Інформаційна підтримка як засіб підвищення ефективності навчання розробки алгоритмів у школі / В. С. Димитров , О. П. Бойко // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 294-295. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22090 | - |
dc.description.abstract | У сучасній шкільній інформатиці розробка алгоритмів є ключовим елементом формування алгоритмічного та логічного мислення учнів. Саме ці навички є основою не лише для програмування, а й для вирішення широкого спектра прикладних завдань у сфері ІТ. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ключовий елемент | uk |
dc.subject | логічне мислення | uk |
dc.subject | алгоритмічне мислення | uk |
dc.title | Інформаційна підтримка як засіб підвищення ефективності навчання розробки алгоритмів у школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
63.pdf | 199.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.