Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22086
Назва: | Особливості впровадження робототехніки у вибірковому модулі з креативного програмування |
Автори: | Калашніков, А. М. Яновський, А. О. |
Ключові слова: | робототехніка креативне мислення креативне програмування |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Калашніков А. М. Особливості впровадження робототехніки у вибірковому модулі з креативного програмування / А. М. Калашніков , А. О. Яновський // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 290-292. |
Короткий огляд (реферат): | Робототехніка є потужним інструментом для розвитку креативного мислення, програмування та навичок вирішення проблем у навчальному процесі. Використання робототехніки під час вивчення програмування дає можливість унаочнити процес навчання, побачити механізм роботи коду у реальному світі. У вибірковому модулі з креативного програмування вивчається базові алгоритмічні конструкції, які можна використати на платформі Arduino, що дозволяє інтегрувати технічні знання, творчі підходи та практичні навички створення роботизованих систем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22086 |
Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
59.pdf | 192.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.