Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, Стелла Дмитрівна-
dc.contributor.authorMuntyun, Stella Dmytrivna-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:33:36Z-
dc.date.available2019-07-02T11:33:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМунтян С. Д. Вплив освітлення на сприйняття кольору в умовах пленеру: метод. рек. до дисципліни "Навчальна художньо-творча практика (Пленер)" для здобувачів вищої освіти ОС "бакалавр" 3 року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / С. Д. Мунтян. – Одеса : [б. в.], 2018. – 28 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2206-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації мають на меті показати можливості впливу освітлення на сприйняття кольору в умовах пленеру. Метою викладання під час навчальної (художньо-творчої) практики «Пленер» є закріплення і поглиблення професійних знань і навичок у живописі, малюнку, композиції в особливих просторових і світлових умовах. Живопис на природі є основним засобом передачі зорового враження від навколишнього світу, має свою науково-теоретичну основу, що базується на предметах спеціально-теоретичного циклу: перспективі, кольорознавстві, технології живопису, фізіології зору і психології сприйняття зорових вражень тощо. Робота з натури також формує навички у малюнку, виховує художній смак, розвиває спостережливість, розкриває індивідуальні здібності студентів. У методичних рекомендаціях висвітлені теоретичні питання : вплив освітлення на сприйняття кольору в умовах пленеру; колір у передачі об’єму та простору; сприймання кольору. The methodical recommendations are intended to show the possibilities of the influence of light on the perception of color in a plein air environment. The purpose of teaching during the educational (artistic and creative) practice of "Plener" is the consolidation and deepening of professional knowledge and skills in painting, drawing, composition in special spatial and light conditions. Painting in nature is the main means of transmitting the visual impression from the surrounding world, has its own scientific and theoretical basis, which is based on the subjects of the special-theoretical cycle: perspective, color studies, technology of painting, physiology of vision and psychology of perception of visual impressions, etc. Work from nature also forms skills in the drawing, brings up artistic taste, develops observation, reveals the individual abilities of students. The methodical recommendations cover theoretical issues: the influence of lighting on the perception of color in the plein air; color in volume and space transfer; perception of color.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпленерuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectсприйняття кольоруuk
dc.subjectхудожньо-творча практикаuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectплэнерuk
dc.subjectplein airuk
dc.subjectair colortuk
dc.subjectperception of coloruk
dc.subjectartistic and creative practiceuk
dc.titleВплив освітлення на сприйняття кольору в умовах пленеруuk
dc.title.alternativeInfluence of illumination on perception of color in conditions of plein airuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muntyun Stella Dmytrivna.pdf872.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.