Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВєтохін, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-05-16T09:50:36Z-
dc.date.available2025-05-16T09:50:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВєтохін Д. С. Етичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностики / Д. С. Вєтохін // // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22039-
dc.description.abstractУ роботі досліджуються етичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностики. Аналізуються проблеми інтерпретованості моделей, упередженості даних і складнощів інтеграції таких систем у клінічну практику.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectглибоке навчанняuk
dc.subjectмедична діагностикаuk
dc.subjectетичні викликиuk
dc.subjectінтерпретованістьuk
dc.subjectупередженість данихuk
dc.titleЕтичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vetokhin.pdf226.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.