Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмошевич, А. І.-
dc.date.accessioned2025-05-16T09:25:39Z-
dc.date.available2025-05-16T09:25:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯрмошевич А. І. Порівняльний аналіз ефективності чат-бота та традиційних каналів технічної підтримки програмних продуктів / А. І. Ярмошевич // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. – С. 221-222.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22027-
dc.description.abstractСучасна технічна підтримка програмних продуктів еволюціонує під впливом штучного інтелекту та змін у потребах користувачів. Розробники стоять перед вибором між автоматизованими чат-ботами та традиційними каналами підтримки (телефон, email, форуми), кожен із яких має свої переваги та обмеження.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectтехнічна підтримкаuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectтрадиційні каналиuk
dc.subjectKPIuk
dc.subjectгібридна модельuk
dc.titleПорівняльний аналіз ефективності чат-бота та традиційних каналів технічної підтримки програмних продуктівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf193.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.