Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22010
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шведов, Д. С. | - |
dc.contributor.author | Рудніченко, М. Д. | - |
dc.contributor.author | Шибаєва, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T08:36:55Z | - |
dc.date.available | 2025-05-16T08:36:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Шведов Д. С. Порівняльний аналіз губридних моделей глибинного навчання в ризик-орієнтованих завданнях Data mining / Д. С. Шведов , М. Д. Рудніченко , Н. О. Шибаєва // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 138-140. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22010 | - |
dc.description.abstract | Гібридні моделі глибинного навчання набувають дедалі більшого значення у вирішенні ризик-орієнтованих завдань, зокрема у сфері data mining. Оцінка ризиків фінансових часових рядів вимагає розробки методологій, які поєднують переваги різних підходів обчислювального інтелекту. | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтелектуальний аналіз даних | uk |
dc.subject | глибинне навчання | uk |
dc.title | Порівняльний аналіз губридних моделей глибинного навчання в ризик-орієнтованих завданнях Data mining | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 198.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.