Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДашкова (Бадюл), Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorDashkova, Viktoriia Viktorivna-
dc.date.accessioned2025-05-14T09:36:07Z-
dc.date.available2025-05-14T09:36:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБадюл В. Фразеологічна одиниця як засіб підвищення комунікативної компетенції іноземних студентів / В. Бадюл // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 39(1). - С. 136-141.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21959-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу прокоментувати фразеологічні одиниці сучасної української жіночої прози як засіб підвищення комунікативної компетенції іноземних студентів. Наголошено, що це є пріоритетним завданням викладання української мови як іноземної. Зазначено, що фразеологічні одиниці репрезентують у вигляді культурних стереотипів комплекс набутого життєвого досвіду та психологічних рис конкретного народу. На цій підставі запропоновано знайомство іноземних студентів із фразеологічними одиницями сучасної української жіночої прози, керуючись такими критеріями їхнього відбирання для навчання студентів-іноземців: 1) проста будова; 2) прозора внутрішня форма (мотивація); 3) наявність країнознавчої інформації; 4) частотність уживання.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectфразеологічні одиниціuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectтематична група «продукти харчування»uk
dc.subjectсучасна українська жіноча прозаuk
dc.titleФразеологічна одиниця як засіб підвищення комунікативної компетенції іноземних студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра слов’янського мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dashkova.pdf684.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.