Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-01T09:39:24Z-
dc.date.available2019-07-01T09:39:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Використання сучасних психологічних технологій у формуванні мовленнєвого іміджу майбутніх вихователів / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 214-219.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2192-
dc.description.abstractРозглянуто питання застосування новітніх психологічних технологій у процесі мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Проаналізовано сутність поняття "тренінг", подано історичний аспект виникнення тренінгу як психологічної технології. З'ясовано сутність поняття "комунікативний тренінг". Наведено приклад комунікативного тренінгу, метою якого є формування, закріплення та вдосконалення вмінь і навичок виразного читання в студентів дошкільних факультетів педагогічних університетів. Визначено завдання тренінгу. Розкрито зміст вправ "Візуальне відчуття", "Крізь скло", "Дискусія", "Так", "Передавання руху по колу", "Найнудніша розповідь", "Суперечка за присутності свідка", "Карусель", "Остання зустріч". Рассмотрены вопросы применения новейших психологических технологий в процессе речевой подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Проанализирована сущность понятия "тренинг", освещён исторический аспект возникновения тренинга как психологической технологии. Выяснена сущность понятия "коммуникативный тренинг". Приведен пример коммуникативного тренинга, целью которого является формирование, закрепление и совершенствование умений и навыков выразительного чтения у студентов дошкольных факультетов педагогических университетов. Определены задачи тренинга. Раскрыто содержание упражнений "Визуальное чувство", "Сквозь стекло", "Дискуссия", "Да", "Передача движения по кругу", "Самый скучный рассказ", "Спор за присутствия свидетеля", "Карусель", "Последняя встреча". The problems of modern psychological technologies in voice training for future teachers of preschool education. Analyzed the essence of the concept of training, presented by the historical aspect of training as a psychological technology. Clarified the essence of the concept of communicative training. An example of communication training, whose goal is to establish, consolidate and improve the skills of expressive reading with preschool students at pedagogical universities. Outlines the objectives of training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічна технологіяuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectмовленнєвий тренінгuk
dc.subjectмовленнєвий іміджuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectвиховательuk
dc.subjectпсихологическая технологияuk
dc.subjectтренингuk
dc.subjectречевой тренингuk
dc.subjectречевой имиджuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectвоспитательuk
dc.subjectpsychological technologyuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectspeech traininguk
dc.subjectspeech imageuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectteacheruk
dc.titleВикористання сучасних психологічних технологій у формуванні мовленнєвого іміджу майбутніх вихователівuk
dc.title.alternativeИспользование современных психологических технологий в формировании речевого имиджа будущих воспитателейuk
dc.title.alternativeUsing modern psychological technologies in formation of future teachers’ speech imageuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.