Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпак, Ганна Корнеліївна-
dc.contributor.authorShpak, Hanna Korneliivna-
dc.date.accessioned2025-04-25T11:30:53Z-
dc.date.available2025-04-25T11:30:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШпак Г.К. Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2020). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2020. С. 377-382.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903-
dc.description.abstractУ тезах розглядається музична терапія як ефективний засіб корекційної роботи з дітьми з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Акцент зроблено на можливостях музики сприяти емоційному розвитку, комунікації та соціалізації. The theses explore music therapy as an effective tool for corrective work with children with autism in the context of inclusive education. The focus is on the potential of music to promote emotional development, communication, and socialization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherС. Л. Назарчукuk
dc.subjectмузична терапіяuk
dc.subjectдіти з аутизмомuk
dc.subjectкорекційні методикиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectmusic therapyuk
dc.subjectchildren with autismuk
dc.subjectcorrective methodsuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.titleМузична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистамиuk
dc.title.alternativeMusic Therapy as an Important Method for Working with Children with Autismuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shpak_G._K..pdf4.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.