Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-01T08:02:23Z | - |
dc.date.available | 2019-07-01T08:02:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гордієнко Н. М. Соціологічний аналіз репутації інтернатних навчальних закладів України / Н. М. Гордієнко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 15-16. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2179 | - |
dc.description.abstract | За результатами соціологічного дослідження якості виховання соціальної зрілості учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт Л. Канішевська констатує наявність недоліків практичної системи навчання і виховання школярів, непідготовленість педагогів до ефективного формування соціальної зрілості старшокласників. Разом із тим, у вітчизняному фаховому дискурсі досить впливовою є точка зору про те, що при реформуванні системи інтернатних закладів необхідно зберегти акумульований протягом десятиліть цінний досвід корекційно-реабілітаційної діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | реформування системи інтернатних закладів | uk |
dc.subject | корекційно-реабілітаційна діяльність | uk |
dc.subject | спеціальні школи | uk |
dc.subject | діти з особливими потребами розвитку | uk |
dc.title | Соціологічний аналіз репутації інтернатних навчальних закладів України | uk |
dc.title.alternative | Sociological analysis of the reputation of boarding schools in Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gordiyenko.pdf | 137.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.