Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВенгер, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorVenger, Hanna-
dc.contributor.authorФедоренко, Н.-
dc.date.accessioned2025-03-18T11:50:17Z-
dc.date.available2025-03-18T11:50:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФедоренко Н. Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті / Н. Федоренко, Г. С. Венгер // Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts» (March 10-12, 2025. Naples, Italy). European Open Science Space, 2025. С. 178 - 181.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662-
dc.description.abstractУ статті досліджується теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто роль міжпівкулевої взаємодії в розвитку вищих психічних функцій та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку. Особливу увагу приділено аналізу епігеномних факторів, які впливають на психічний розвиток дітей, та застосуванню комплексного психофізіологічного обстеження для оцінки стану дітей з наслідками перинатального ураження мозку. Обговорено нейрологопедичний підхід до діагностики тяжких порушень і визначено його значення для корекції поведінкових розладів у дітей в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherEuropean Open Science Spaceuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectміжпівкулева взаємодіяuk
dc.subjectепігеномні факториuk
dc.subjectпсихофізіологічне обстеженняuk
dc.subjectкорекція поведінкиuk
dc.subjectнейрологопедичний підхідuk
dc.titleТеоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger Hanna.pdf466.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.