Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Венгер, Ганна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Venger, Hanna | - |
dc.contributor.author | Федоренко, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T11:50:17Z | - |
dc.date.available | 2025-03-18T11:50:17Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Федоренко Н. Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті / Н. Федоренко, Г. С. Венгер // Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts» (March 10-12, 2025. Naples, Italy). European Open Science Space, 2025. С. 178 - 181. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто роль міжпівкулевої взаємодії в розвитку вищих психічних функцій та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку. Особливу увагу приділено аналізу епігеномних факторів, які впливають на психічний розвиток дітей, та застосуванню комплексного психофізіологічного обстеження для оцінки стану дітей з наслідками перинатального ураження мозку. Обговорено нейрологопедичний підхід до діагностики тяжких порушень і визначено його значення для корекції поведінкових розладів у дітей в умовах інклюзивного навчання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | European Open Science Space | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | міжпівкулева взаємодія | uk |
dc.subject | епігеномні фактори | uk |
dc.subject | психофізіологічне обстеження | uk |
dc.subject | корекція поведінки | uk |
dc.subject | нейрологопедичний підхід | uk |
dc.title | Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Venger Hanna.pdf | 466.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.