Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21619
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Плахотнік, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T10:37:26Z | - |
dc.date.available | 2025-02-26T10:37:26Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Плахотнік О. О. Симптоми емоційного вигорання науково-педагічних працівників закладів вищої освіти та рекомендації щодо його подолання / О. О. Плахотніх // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.106-107. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21619 | - |
dc.description.abstract | Високий професійно-особистісний рівень науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти є важливою умовою якості освітнього процесу, що є домінуючим фактором їх конкурентоспроможності. В умовах повномасштабного вторгнення, за відсутності «живого» спілкування в багатьох закладах освіти, де навчальні заняття проводяться за дистанційною формою, за навчанням у сховищах за великою кількістю повітряних тривог, за відсутністю електроенергії, за перенасиченням жахливими подіями тощо особливо актуальною й надзвичайно гострою проблемою є емоційне (психологічне) вигорання всіх учасників освітнього процесу, здобувачів та науково - педагогічних працівників. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk |
dc.subject | екстремальні умови | uk |
dc.title | Симптоми емоційного вигорання науково-педагічних працівників закладів вищої освіти та рекомендації щодо його подолання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.