Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусар, Мальвіна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:17:37Z-
dc.date.available2025-02-21T12:17:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГусар М. В. Використання платформи Microsoft teams як інструменту навчання англійської мови у вищому навчальному закладі / М. В. Гусар // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.38-40.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21597-
dc.description.abstractПандемія через Covid-19 та війна породили гостру необхідність у пошуку різноманітних інструментів реалізації дистанційного формату навчання. За концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні дистанційна освіта – це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірнього, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпандеміяuk
dc.subjectCovid-19uk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.titleВикористання платформи Microsoft teams як інструменту навчання англійської мови у вищому навчальному закладіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.