Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєв, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorДишель, Галина Олександрівна-
dc.contributor.authorБогдановський, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2025-01-28T07:34:55Z-
dc.date.available2025-01-28T07:34:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАфанасьєв С. М. Особливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зору / С. М. Афанасьєв , Г. О. Дишель , І. В. Богдановський // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 3. – С.3-7.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. Процес адаптивного фізичного виховання школярів із порушенням зору здійснює спеціальні завдання, які мають корекційну, компенсаторну, профілактичну та лікувально-відновну спрямованості. Адаптивне фізичне виховання школярів реалізується з урахуванням індивідуального підходу до регулювання фізичного навантаження та підготовленості, а також до їхніх сенсорних можливостей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectадаптивне фізичне вихованняuk
dc.subjectпорушення зоруuk
dc.subjectграuk
dc.titleОсобливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зоруuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf325.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.