Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотова, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorKotova, Olha Oleksandrivna-
dc.contributor.authorНосенко, Анна Іванівна-
dc.contributor.authorNosenko, Anna Ivanivna-
dc.contributor.authorМунтян, Стелла Дмитрівна-
dc.contributor.authorMuntyun, Stella Dmytrivna-
dc.date.accessioned2025-01-22T11:33:32Z-
dc.date.available2025-01-22T11:33:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКотова О. О. Сучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогів / О. О. Котова, А. І. Носенко, С. Д. Мунтян // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 147-155.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21366-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто пленерний досвід і творчі здобутки студентів художньо-графічного факультету (ХГФ) Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за останні 15 років. Зроблено аналіз методичних підходів до виконання завдань навчальної (художньо-творчої) практики «Пленер». Апробація творчих завдань здійснювалась під час пленерної практики на кафедрах образотворчого мистецтва та теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки. Здійснено короткий історичний екскурс, обґрунтовано поняття «Одеська школа живопису» і «південноукраїнські традиції в мистецтві України». Розглянуто як класичні (живопис, малюнок, графіка, батик), так і інноваційні форми навчання (медіамистецтво), де студенти надихалися природними мотивами в реалізації власних проєктів під час навчання на ХГФ. З’ясовано зв’язок пейзажного жанру з обов’язковими дисциплінами: «Навчальна (художньо-творча) практика “Пленер”», «Теорія та практика живопису», «Теорія та практика малюнку», а також вибірковими дисциплінами «Міський пейзаж» та «Декоративний пейзаж». Виявлено фактори, що мали вплив на формування «Одеської школи живопису». Доведено, що спілкування з природою є лікуючим та покращуючим фактором, вічним джерелом натхнення. Показано й описано ілюстративні матеріали – фото картин митців і фотоматеріали, що розкривають основну тему. Практичне значення пленерної практики, натхнення природою і застосування природних мотивів – у гармонізації людини як частки Всесвіту, у втіленні творів мистецтва, що покращують настрій, у формуванні необхідних умінь та навичок митця-педагога.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчість студентівuk
dc.subjectстуденти художньо-графічного факультету університету Ушинськогоuk
dc.subjectпленерuk
dc.subjectприродаuk
dc.subjectпейзажний жанрuk
dc.subjectпленерна практикаuk
dc.subjectОдеська школа живописуuk
dc.titleСучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf414.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.