Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котова, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Kotova, Olha Oleksandrivna | - |
dc.contributor.author | Носенко, Анна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Nosenko, Anna Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Мунтян, Стелла Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Muntyun, Stella Dmytrivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-22T11:33:32Z | - |
dc.date.available | 2025-01-22T11:33:32Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Котова О. О. Сучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогів / О. О. Котова, А. І. Носенко, С. Д. Мунтян // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 147-155. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21366 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні розглянуто пленерний досвід і творчі здобутки студентів художньо-графічного факультету (ХГФ) Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за останні 15 років. Зроблено аналіз методичних підходів до виконання завдань навчальної (художньо-творчої) практики «Пленер». Апробація творчих завдань здійснювалась під час пленерної практики на кафедрах образотворчого мистецтва та теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки. Здійснено короткий історичний екскурс, обґрунтовано поняття «Одеська школа живопису» і «південноукраїнські традиції в мистецтві України». Розглянуто як класичні (живопис, малюнок, графіка, батик), так і інноваційні форми навчання (медіамистецтво), де студенти надихалися природними мотивами в реалізації власних проєктів під час навчання на ХГФ. З’ясовано зв’язок пейзажного жанру з обов’язковими дисциплінами: «Навчальна (художньо-творча) практика “Пленер”», «Теорія та практика живопису», «Теорія та практика малюнку», а також вибірковими дисциплінами «Міський пейзаж» та «Декоративний пейзаж». Виявлено фактори, що мали вплив на формування «Одеської школи живопису». Доведено, що спілкування з природою є лікуючим та покращуючим фактором, вічним джерелом натхнення. Показано й описано ілюстративні матеріали – фото картин митців і фотоматеріали, що розкривають основну тему. Практичне значення пленерної практики, натхнення природою і застосування природних мотивів – у гармонізації людини як частки Всесвіту, у втіленні творів мистецтва, що покращують настрій, у формуванні необхідних умінь та навичок митця-педагога. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | творчість студентів | uk |
dc.subject | студенти художньо-графічного факультету університету Ушинського | uk |
dc.subject | пленер | uk |
dc.subject | природа | uk |
dc.subject | пейзажний жанр | uk |
dc.subject | пленерна практика | uk |
dc.subject | Одеська школа живопису | uk |
dc.title | Сучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | №3 (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.