Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21351
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хуан Ятін | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-22T09:07:42Z | - |
dc.date.available | 2025-01-22T09:07:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Хуан Ятін. Готовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесі / Хуан Ятін // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 75-81. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21351 | - |
dc.description.abstract | Спираючись на концепції загальної педагогіки та педагогічної психології, які відображають феномен готовності педагога до професійної діяльності, на уявлення естетики та мистецтвознавства про модернізм у музичному мистецтві, на науковий метод концептуального моделювання, автор досліджує можливості формування готовності вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в навчальному процесі. Ця готовність розуміється як потенційна здатність виконувати поставлене педагогічне завдання й моделюється як комплекс теоретичних уявлень, емпіричних знань, інтерпретаційних умінь і мотивів педагогічної діяльності. Структурними компонентами моделі цієї готовності є: 1) системне та цілісне розуміння модернізму в мистецтві; 2) здатність розуміти твори модерністського музичного мистецтва; 3) здатність до словесної та музично-звукової інтерпретації модерністських музичних творів; 4) інтерес до модерністської музики та мотивація використання творів цього напряму мистецтва в освітній практиці. Розроблена модель дає теоретичне підґрунтя для подальшого дослідження теми, зокрема для встановлення педагогічних підходів, принципів, методів та умов ознайомлення майбутніх учителів музичного мистецтва з феноменом модерністського мистецтва, впровадження модерністської музики в навчальний процес. Особливо перспективними в цьому плані є культурологічний, герменевтичний і поліхудожній педагогічні підходи; принципи розвивального навчання, єдності художньо-технічної діяльності, цілісності та різноманітності видів дій; інтерактивні методи та форми роботи, що активізують творче мислення тощо. Викладена в роботі теоретична модель готовності дає змогу визначити критерії та показники експериментальної оцінки рівня готовності. Так, наприклад, зазначені компоненти готовності можна оцінювати за гносеологічним (рівень мистецтвознавчих і культурологічних знань), поетичним (рівень володіння мовою та риторикою модерністської музики), перфомативним (рівень уміння виконувати і словесно пояснити художньо-образне значення творів) і аксіологічним критеріями. Цей аспект дослідження потребує подальшої розробки в напрямі підготовки формувального педагогічного експерименту. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | учитель мистецтва | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | модернізм | uk |
dc.subject | модерністська музика | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | інтерпретація музики | uk |
dc.subject | розуміння мистецтва | uk |
dc.subject | педагогічна мотивація | uk |
dc.subject | інтерес | uk |
dc.subject | цінність | uk |
dc.title | Готовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | №3 (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.