Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯкуба, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorYakuba, Yulia Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2025-01-17T13:26:11Z-
dc.date.available2025-01-17T13:26:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯкуба Ю. В. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів / Ю. В. Якуба // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.54-55.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303-
dc.description.abstractПроблема формування готовності майбутніх учителів до діяльності за фахом є актуальною для сучасної теорії та практики педагогіки вищої школи, зокрема – мистецької. Найчастіше в психолого-педагогічній літературі виокремлюється два основних підходи щодо трактування феномена «готовність»: функціональний та особистісний. У контексті першого підходу готовність зазвичай розглядають як певний стан психічних функцій, наприклад, як передстартову активізацію. У межах особистісного підходу готовність трактують як професійно важливу, стійку характеристику особистості або як результат підготовки до конкретної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмистецька школаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна літератураuk
dc.subjectсамоцінністьuk
dc.subjectхудожня діяльністьuk
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf237.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.